Pasta Ürünler

Capro Pasta

Lezzeti ile köpekler tarafından sevilen bir tadı vardır. İçindeki yucca schidigera idrar ve dışkıdaki kokuları yok etmeye yardımcı olarak tüketim için cazip olmasını önler.

Cardio Pasta

Kedi ve köpeklerde genel kalp sağlığı ve kalp kası işlevini destekler.

Cons Pasta

İçerdiği sodyum ve potasyum bileşenleri sayesinde gaz ve hazımsızlık giderici etki göstererek konstipasyona karşı etkilidir.

Lysine Pasta

Bağışıklık sistemini güçlendirir. Kollajen oluşumununa ve doku onarımına destek olur. Antikor ve akyuvar oluşumunu destekler.

Antihairball Pasta

Kedilerin temizlenirken yuttuğu tüylerin midelerinde birikmesini engelleyerek dışkı yoluyla atılmasını sağlar.

Dia Pasta

Kedi ve köpeklerde sindirim sistemini destekler. Diyarenin(ishal) tedavisine destek olur.

C Vitamini Pasta

Yüksek sıcaklık, enfeksiyon, alerji ve solunum yolu rahatsızlıkları gibi stres şartlarında destekleyici özelliği vardır. Böbrek taşı oluşumu eğilimi gösteren kedi ve köpeklerde idrarın asit oranını yükselterek idrar taşı oluşmasını engeller

Derma Pasta

Kedi ve köpeklerin biyotin ve çinko ihtiyacını karşılar, sağlıklı deri ve tüy yapısına sahip olması için gerekli vitamin ve mineraller içerir.

Calcium Pasta

Yavru kedi ve köpekler için gelişme dönemlerindeki ihtiyaçlarına uygun olarak hazırlanmış yüksek değerli mineraller kombinasyonudur. Tüm yavru ve yetişkin kedi ve köpekler için kullanıma uygundur.

Renal Pasta

Kronik böbrek hastalığı olan kediler ve köpekler için önerilir.

Sterilised Pasta Cat

Genç ve yetişkin kısırlaştırılmış kedilerin ihtiyacı olan vitaminleri karşılamak için özel olarak formüle edilmiştir.

Eyes Pasta

Göz sağlığının desteklenmesi ve korunmasında etkilidir.

Gluco Pasta

Kedi ve köpeklerde, eklem ve kıkırdaklarda hasar meydana getiren yangıyı gidererek ağrıyı azaltan bir eklem destek ürünüdür.

Multivitamin Pasta

Kedi ve köpeklerin sağlıklı gelişimini destekleyen, hastalıklara karşı koruyucu etkili vitamin ve mineraller içerir.

Geria Pasta

Kedi ve köpeklerin yaşa bağlı sağlık problemlerini önlemek ve yaşlanmaya bağlı görülen etkileri hafifletmek için geliştirilmiş bir üründür.

Immune Pasta

Kedi ve köpeklerde, bağışıklık sistemini güçlendiren destek ürünüdür.

Calm Pasta

Kedi ve köpekler için dengeli davranışlarda bulunmalarını sağlayan ve stresi kontrol altına almaya yardımcı, sakinleştirici ,anksiyete önleyici bir üründür.

Liver Pasta

Tüm yaş gruplarındaki kedi ve köpeklerin karaciğer doku ve işlevlerine destekleyici olarak kullanılır.

Kitten Pasta

Yavru kedinizin sağlıklı gelişimini destekleyen vitamin, taurin, dikalsiyum fosfat ve MOS içerikli pastadır.

Obesity Pasta

Kan trigliserit seviyesinin düşürülmesine yardımcı olur. Sindirim metabolizmasını düzenler.

Taurine Pasta Kedi

Taurin, kediler tarafından sentezlenemediğinden dışarıdan alınması zorunludur.

Tip 2 Kolajen Pasta

Kedi ve köpeklerde eklem kıkırdağının uzun süreli sağlığının korunmasına yardımcı olan esansiyel kıkırdak besin maddelerini sağlayan bir tamamlayıcı pastadır.